2006-09-11

Dopisy o tom, co Ti nemůžu říct

Bloy: "Nejpolitováníhodnější nejsou v lásce ti, kteří se nešťastně zamilují, ale ti, kteří nejsou schopni zbavit se toho, co už nemilují."


Už spolu nemluvíme, možná je to i dobře... V dobách, kdy jsme spolu ještě mluvili, jsme si moc pěkných věcí neřekli... Nebo aspoň v poslední době... Já nechci vidět Tebe, Ty nechceš vidět mě - snažíme se to namluvit přátelům a hlavně sobě... Můžeš si blahopřát, konečně si můžeš říct, že si v něčem lepší než já... Ne že bych si někdy myslela, že jsme spolu soupeřili...

Chceš abych šla, ale odehnat mě nedokážeš... Tak se se vším vyrovnám po svém... Vždycky mi šlo lépe vyjadřovat se písemně, všechno si rozmyslet, nevhodná slova přeškrtat... Dopisy jsou tak perfektní, tak chladné, tak jednoznačné... Dopis vždycky řekne to, co má... Narozdíl ode mne...

Žádné komentáře:

Okomentovat